fredag 10. juli 2015

Hav en SUPER....

.......FANTASTISK fødselsdag :-)

IMG_2110

Hvad enten det er til et barn eller voksen, mand eller kvinde, så er balloner altid en sikker ting! Og hvem bliver ikke glade for et fødselsdagskort med en SUPER FANTASTISK hilsen!

Jeg fandt ud af, at afstanden mellem a og n i die-ordet "fantastisk" passer ganske godt til buen i p'et i die-ordet "super". Hermed kunne jeg kombinere de 2 ord oven på hinanden og skabe lidt lag-på-lag look :-)

IMG_2114

Snoren til ballonen har jeg tegnet i frihånd med en sort Staedtler pen. Jeg har et sæt med 5 forskellige størrelser og fandt ud af, at str. 0,3 passede godt i tykkelsen til de små bogstavsstempler.

Ballonen har jeg die-cuttet i det sorte mønsterpapir, så det følger mønsteret i det blå papir. Det giver en dejlig ro til øjnene, at mønsteret ikke bliver brudt forkert. Derudover har jeg til ballonen brugt inlaid die-cutting teknikken, som jeg er helt vild med.

IMG_2113

God sommer :-)

Pia

 

KBKS-DIE-42

1 kommentar:

  1. For et fantastisk kort. Digget hvordan du har brukt disse diesene, og fargene. Tror nesten jeg må lage noe lignende selv ;-)

    SvarSlett