søndag 8. november 2015

Pappa fantastisk

I dag blogger vi til ære for alle fedre. Det er farsdag, og selv om jeg har bikka 30+ så synes jeg fortsatt det er koslig å gjøre litt stas på pappan min på denne dagen. For jeg HAR jo faktisk verdens beste pappa <3 Dette kortet fløy med posten nordover og kom forhåpentligvis frem før i dag:


Jeg har kombinert sort/hvit med farger, og brukt både stensil med mouse og washi her. Diesene jeg har brukt, får du hos kaBoks. De heter "Die - Fantastisk" og "Die-Mamma,Pappa". Jeg har også brukt hjertet fra settet "Die-Ord (Norsk).

Ordene er stanset ut i hvit kartong, men jeg ville ha litt farge i kortet så jeg dabbet på litt mousse i fargen caribbean blue. Jeg har pyntet med litt osteklut og noen hvite dots.


I tillegg til at ordene er veldig reelle i forhold til min pappa, så er også motivet av stor betydning her. Som de fleste sikkert ser, er det ett fyrtårn. Pappa er en havets mann, så han er godt vant med disse. Men han har også et sterkt forhold til låten "Har du fyr" skrevet av Bremnes ;)

 

Gla i deg pappa <3

 

 

1 kommentar:

  1. Et super flot kort, som jeg er helt sikker på, at din far elskede højt. Det er bare super flot Elin, virkelig smukt og vellavet.

    SvarSlett