onsdag 16. desember 2015

Et annerledes julekort.

Det som er så fantastisk morsomt med denne hobbyen er at man trenger så absolutt ikke og følge normen for hvordan et julekort skal se ut. Her er det ingen trykkerier som skal masseprodusere kort i full fart, i håp om en stor fortjeneste. Men kun et enkeltindivid som sitter og koser seg gløgg ihjel med og være kreativ :-) Så siden jeg har laget en del streamline julekort som jeg kaller det, så har jeg nå kost meg med og lage et litt annerledes et.

kreativelena_62_2015

Jeg embosset stemplet Fred, kjærlighet, glede på litt akvarellpapir. Jeg tok distress i fargen barn door og gned på en silikonmatte og sprayet med vann, for deretter og "dyppe" arket ned i fargeoppløsningen helt til jeg ble fornøyd med hvordan bakgrunnen ble.Videre gned jeg litt distress ink i midten av arket over stemplet slik at fargen ble sterkere der, og budskapet kom bedre frem. Til sist, noen få paljetter for og pynte opp litt ;-)

Så er det vel bare og sende utfordringen videre da.... Tar du den?

Som alltid, kos deg med hobbyen din, vi sees :-)

Lena_J

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar