fredag 19. februar 2016

Et Vidunderligt Bryllup

Så snart vinteren er overstået starter højsæsonen for bryllupper. Derfor er jeg gået i gang med at lave lidt kort til de lykkelige begivenheder, så mit lager er fyldt op inden da.

Dejlige pudder pastelfarver i kombination med lidt guld, så er man på den sikre side.

PiasCreative_IMG_3023

Til mit kort har jeg kombineret flere dies, samt et stempel fra KaBoks. Stemplet jeg har brugt er faktisk et julestempel, men det indeholder flere forskellige ord, som man snildt kan bruge til andre anledninger. Så her er det altså blevet til en del af en bryllupshilsen.

PiasCreative_IMG_3026

Som en afdæmpet feature på mit kort har jeg brugt "Intarsia Hjerte". Jeg har dog ladet det forblive en markering, da jeg har ladet det blive sidde som et aftryk.

Når man ønsker at lave sådan et "aftryk" af en die, så er her et lille fif. Læg din die på dit karton, tape din die fast med lidt washi tape eller Micropore tape og kør den igennem din Big Shot. Efter du har kørt den igennem lader du din die blive siddende tapet fast - lad være med at fjerne den fra dit karton. Nu vender du dit karton om, så du kan arbejde på bagsiden af dit karton. Tag din taperummer og kør masser af gange henover den die-cuttede baggrund - husk du har stadig din die siddende på forsiden, så alle stykkerne stadig er på deres plads. Når du har sørget for at dække bagsiden godt med tape, hæfter du et stykke almindeligt kopipapir på bagsiden. Dette papir sørger nu for at holde fast på alle dine die-cut dele. Nu kan du forsigtigt fjerne din die fra forsiden. Voila - du står tilbage med et flot inlaid die-cutting resultat.

PiasCreative_IMG_3027

Så er der ikke andet at sige end "Må de have et fantastisk bryllup" ;)

Kreative hilsner Pia

imageKBKS-DIE-44sbn-2015-01-574-da

 

 

 

 

 

 

KBKS-DIE-18die-49


 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar