lørdag 11. februar 2017

Hurra du har blitt storesøster

Veldig ofte når det kommer et nytt nurk til verden så blir vi så fascinerte og skrullete av lykke over nykommeren at søkene fort blir litt glemt. Og det er jo tøft nok som det er og bli storebror eller storesøster. Noen blir kjempestolte, og noen liker ikke konkurransen. Og uansett blir det ofte litt sjalusi sånn helt til og begynne med. Så hvorfor ikke lette litt på trykket med og faktisk gratulere de også, de blir jo så stolte når de blir inkludert. Og det perfekte stempelsettet til og gjøre det datt ned i postkassa mi her om dagen ;-)



Og nå om dagene ser det ut til at jeg har en periode hvor absolutt alt går galt ;-) Forrige kamera ble ødelagt, og jeg brukte lang tid på og spare til nytt, og nå ser det ut til at det må på reparasjon også. Det tar noen gode bilder men så blir plutselig alt uklart til tross for at fokus ser ut til og gjøre jobben sin. Og nå når jeg skulle ta bilde var jeg tomt for batteri, og finner ikke igjen laderen. Så bildet ble tatt med telefon for anledningen, også får jeg ta et bedre bilde når laderen dukker opp igjen :-)
Og som om det ikke var nok, så røyk printeren min, og leverandøren kom hit og hentet den, og erstattet den med noe som skulle være mye bedre, og vannfast den og. Vel... det var den ikke, men det fant jeg noe positivt i, for da fant jeg frem chalk`sene mine igjen, og fargela med de. Det er lenge siden det :-)

Håper du nyter litt fri, og koser deg masse med hobbyen din :-)




Produktene jeg har brukt på dette kortet er:

 
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar