søndag 19. november 2017

Lysfat dekorert med vinyl

 I dag vil jeg dele et lysfat jeg har dekorert med vinyl fra Silhouette. Til dette prosjektet har jeg brukt "frosted vinyl"
 Utgangspunktet var dette fatet fra Jysk. Jeg har også kjøpt "granbar" og betteridrevne lysmed glitter på Nille. Dienjeg har brukt er "Snøfnugg, bord" fra Kaboks. Dette er en super gave, som er forhåldsvis enkel og rask og lage, men som likevel er litt mer forseggjort enn det var i utgangspunktet.
Jeg begynte med å kutte striper av vinylen som var 2" bred og 12" lange. Jeg begynte med å lime de sammen med postit-tape (kjøpt på TGR eller vanlig dagligvare) etter at jeg hadde kuttet til kante, men det er mye enklere å gjøre dette først.
 Dien er laget slik at første og siste snøfnugg er likt. for å lage en lang stripe plasserer jeg siste snøfnugg jeg har kuttet under dien, og føler meg frem til det sklir på plass.



 Her er fatet ferdig dekorert. Jeg synes det ble veldig fint!

Grenen jeg kjøpte på Nille dro jeg fra hverandre, slik jeg fikk mange små "grankvister".
 Så fyllte jeg fatet med granbar og lys. Om du får tak i lys med fjernkontroll anbefaler jeg det! Da blir det mye enklere å skru lysene av og på.

Her er et eksempel på et ferdig pyntet adventsbord, men designet på lysfatet kan jo også brukes til bryllup med vintertema, Frostbursdag og mye mer! Tenk deg enkle lys dekorert med navn og snøfnugg det som en gave til gjestene! Det kan brukes både som bordkort og gave :-)

Informasjon om bordbrikkene finner du her.

Til dette prosjektet har jeg brukt denne dien fra Kaboks:
http://kaboks.com/privat/die-snofnugg-bord.html

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar