fredag 11. desember 2015

En dejlig julehilsen fra Kaboks

Da jeg startede ud med at lave dette kort, var jeg ikke helt sikker på hvordan slutresultatet ville blive. Men hold da op, hvor er jeg vild med resultatet. Det er utroligt, hvad en smule masking teknik, Distress Inks og en vandpensel kan ende ud med.

PiasCreative_IMG_2831

Gavepakkerne er fra stemplet "Pakkelapp".

sbn-2015-01-571

Jeg startede med at stemple mine gavepakker på en post-it seddel. Ved at klippe gavepakkerne ud af post-it havde jeg et par hurtige masker. Herefter kunne jeg stemple min store bunke af gavepakker på kortfronten. Jeg har brugt akvarel papir til kortfronten, da jeg skulle arbejde med vand.

PiasCreative_IMG_2832

Gaverne har jeg farvelagt med Distress Inks og en vandpensel. Til hver af farverne har jeg kombineret to nuancer; en lys og en mørk for at kunne skabe lidt dybde i farverne.

Distress Inks fra Tim Holtz reagerer utroligt godt med vand, hvilket gør dem nemme at arbejde med til farvelægning af motiver.

Teksten er lavet ved at kombinere stempelsættene "Glædelig Jul, dansk" og "Julehilsen, med fyll".

PiasCreative_IMG_2833

Til slut har jeg brugt sort karton, samt Kraft karton til kortbasen. Det sorte karton står flot mod den sorte sværte, som jeg har brugt til gavepakkerne og tekststemplerne. Og så er jeg vild med at bruge Kraft karton på grund af det rå look det giver.

Håber I alle har en dejlig og kreativ december :)

Pia

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar