onsdag 6. april 2016

Latter

I en ofte stresset og hektisk hverdag, så glemmer man ofte hvor herlig livet kan være. Det er vanskelig og finne tid til ting, og ikke minst ha energien til i det hele tatt ha lyst til noe. Og når man da først finner tid, så er det vanskelig og finne på hva man skal gjøre, annet en og strekke seg så lang man er på sofaen... Kjenner du deg igjen, i det minste litt? Det gjør iallefall jeg, som er heltidsstudent, med litt jobb på si.

Så derfor har jeg laget et kort som viser hva jeg mener vi trenger mer av, og inni har jeg tenkt til og putte to kinobilletter til en komedie og et gavekort på barnevakt til et vennepar av meg. Og jeg er sikker på at det kommer til og bli veldig godt motsatt :-)

kaboks latter

Jeg kjøper en del scrappesaker brukt innimellom, og dette er en av de kjøpene. Jeg kjøpte mange PL kort, og de passer jo like flott til kort som PL synes jeg. Også brukte jeg diesen latter på den originale hvite delen, og klipte bort overskytende. Det sorte papiret har fått en omgang med hvit frantage. Ballongene er jeg usikker på hvor er fra, men de er fargelagt med derwent artist blyanter.

Hvordan er du og gaver, overasker du ut av det blå, eller deler du kun ut når det er forventet?

Som alltid, kos deg med hobbyen din, vi sees igjen :-)

Lena_J

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar