lørdag 2. juli 2016

Oppdatering Kaboks

Kaboks går for tiden igjennom en utfordrende periode, for at jeg og Siri skal klare å komme oss gjennom denne krever det all vår oppmerksomhet. Vi har dermed tatt den tunge beslutningen å avslutte DT for øyeblikket. Man skal ikke se vekk ifra at det kommer på plass igjen, men helt når kan vi ikke si noe om. Vi vil takke våre DT-medlemmer for alle de flotte bidragene, og jobben de har lagt ned for Kaboks. Det har vært uvurderlige!

Fremover vil vi jobbe med å se på driften og hvilke endringer vi kan gjøre for å bedre situasjonen. Det kommer nok til å bli noen tøffe beslutninger, men målet vårt er å kunne fortsette å tilby dere produkter med høy kvalitet og gode design :) 

På grunn av dette blir det ingen utfordring nå og litt stille på bloggen fremover. Jeg vil ønske dere alle en god sommer med mye sol, varme og kjærleik!

 

Med vennlig hilsen,

Oddbjørn Fjørtoft

 

 

1 kommentar:

  1. Hege Anita Meland8. juli 2016 kl. 21:02

    Det var virkelig synd.

    Er det noe jeg kan gjøre for å hjelpe til eller holde bloggen i gang så er det bare å ta kontakt.
    ønsker ikke at kaboks skal slutte av. Sjønner at det kan være utfordrende med at dere er to stk hovedsaklig. (som jeg har forstått da)
    Men Kaboks har jo blitt veldig populært i mine kretser vertfall.

    Facebookprofilen min; om det er noe jeg kan bistå med....

    Send gjerne melding.
    https://www.facebook.com/profile.php?id=560070515

    SvarSlett