mandag 26. september 2016

En Layout med Vinter & snö

Hej på Er alla!

Då har vi måndag igen och en ny härlig vecka med nya möjligheter!

Idag bjuder jag, Anna, på en försmak av vintern med en layout jag gjort där jag använt mig av den underbart snygga kaBoks dien "Vinter&Snö".




Det borde nästan vara varningstext på den för den är helt klart beroendeframkallande.








Ett foto från förra vintern utanför vårt hus.
Som ni ser har jag försvenskat dien något och gjort ett Svenskt "ö" av det Norska.
Jag bara klippte lite och stansade ut två extra prickar, lätt som en plätt :)

Håll med mig att den här dien bara MÅSTE man faktiskt ha!
Man både VILL ha den och BEHÖVER ha den, alltså VILLHÖVER!!
Ett mycket bra ord :)

Jag har, som jag ofta gör, sytt några sömmar med min symaskin över dom vita raderna med "Vinter & Snö" för att få mer liv och struktur i min layout.
Lite trassel av vanlig vit sytråd under mitt foto som jag monterat med 3d-tejp.
Några stänk med en turkos Colormist blev det också.
Sist stansade jag ut titeln med samma die ur en grå Cardstock för att den skulle synas lite mer.

Ja det var vad jag hade att visa för idag!
Hoppas du känner att du fick en dos inspiration och att det börjar kittla lite mer i pysselfingrarna.
Kanske det behövs minst en die och några stämplar också så hoppa genast över till kaBoks webbutik och unna dig lite smått och härligt gott.
Garanterat kalorifritt godis dessutom :)

Tusen tack för idag kära du!
Kram Anna :)







2 kommentarer:

  1. Så vackert, både layouten och fotot, älskar de frostiga färgerna och så läckert med texten och symaskinssömmen. Habegär!!!! Kram

    SvarSlett
    Svar
    1. Tack snälla söta rara Christel <3 Du gör mig så GLAD!!! Kram Anna :)

      Slett