mandag 27. februar 2017

Dina första skidor

Hejsan !

Idag är det jag, Anna, som bjuder på lite inspiration.

Jag har gjort en layout där jag använt en av mina favorit dies, Cirkeldiesen!!
Dom är bara så läckra och så användbara, ett "måste ha" i mitt tycke :)


Jag har stansat ut dom vita ringarna med hjälp av två av diesen i par liksom.
Sedan stansade jag ut olika cirklar i passande storlekar av mönstrat papper som jag lade under dom olika vita ringarna..
Efter det var det bara att arrangera dom som jag ville ha dom.
Sedan monterade jag fotona och lite olika dekorationer men jag höll det ganska "rent" så cirklarna och fotona får synas mest.

En layout om vår yngste sons första slalomskidor, ett minne att bevara.





Diesen jag använt...

Cirkeldies



Hoppas jag fått inspirera dig lite här idag.
Tusen tack för att du kikade in och lämna gärna en liten hälsning så blir jag glad!

Kram Anna :)




2 kommentarer:

  1. Flott LO og kjekk sirkeldies !

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen tack snälla rara Sivic! Vad glad jag blir!! Kram Anna :)

      Slett