onsdag 3. juni 2015

Et enkelt bryllupskort.

Da var det igjen min tur til og inspirerer dere. Denne gangen har jeg funnet frem stemplet "til brudeparet". Så var det og gå igjennom stemplene og se om jeg hadde noe som kunne passe. Og jeg hadde nesten glemt at jeg hadde dette motivet fra Make it crafty. Det er fra en hel serie hvor de gifter seg og får barn, og alle motivene er like herlige, og det passet perfekt til tekst stemplet mitt :-)

Jeg startet med og male motivet med distress. Og når jeg var ferdig stemplet jeg til brudeparet under. Jeg brukte papir fra Pink Paslee sin Bella Rouge serie, og et par paljetter.

kreativelena_39_2015

 

Vimpelen er er limt i toppen, med 3D puter i bunn, og ganske høye slik at jeg virkelig får litt dimensjon på kortet, også bruker jeg en paljett jeg dytter litt under for og virkelig vise frem at det er litt dimensjon der.

kreativelena_39_2015_2

Jeg driver nå og prøver ut en ny type akvarell papir, og den er ganske så grov strukturert på ene siden, så jeg var veldig redd for at jeg ikke skulle få stemplet rett på papiret. Du ser ikke så godt på bildene hvor grovt det er. Men bare se her hvor godt stemplet stempler på grovt akvarell papir.

kreativelena_39_2015_3

 

Som alltid så håper jeg du koser deg med hobbyen din, vi sees :-)

- Lena_J - 

2 kommentarer:

  1. Hvor er det fint Lena, og rigtig sjovt at se dit kort i forhold til Elins igår, hvor forskellige 2 personer bruger det samme. Superflot resultat her i dag også, og rigtig smukt arbnejde.

    SvarSlett
  2. Tusen takk Maryann :-) Ja min og Elin sin stil er jo ganske så forskjellig, så det er veldig gøy og se det samme stemplet bli brukt da :-)

    SvarSlett