mandag 29. juni 2015

Rosa bryllup med blonder på.



Her er det vist høysesong for både giftemål og babyer, så i dag har jeg nok et bryllupskort å vise fram. Denne gangen i litt enklere stil, da bestiller ville ha noe delikat og enkelt:






 Jeg har brukt en matavfallspose, som jeg har grunnet med gesso og brettet i to. Den er så klart litt for lang, så har kuttet bort 1/3 for å tilpasse størrelsen.







Jeg har fått dilla på dette nydelige "Til Brudeparet" stempelet fra kaBoks, og har valgt en helt enkel kakeserviett og sweetheart blossoms til å fremmheve det med. Mønsterborden er laget med en MS punch og som lukkemekanisme har jeg valgt en delikat blonde.







Jeg har prøvd å gjennomføre en enkel stil, men kakserviett og blonder inni kortet. Denne blonden kan du finne på nettsiden til kaBoks nå, den har fått navnet "Beate". Jeg har lagt den bak kakeservietten og trykket tekst rett på servietten.







Da har jeg forhåpentligvis gitt fra meg litt inspirasjon, og vil du også leke litt med disse nydelige nye blondene? Titt innom nettbutikken til kaBoks da vel :)

4 kommentarer:

  1. WAUW hvor er det flot og elegant. Så nogle gange er det altså rigtigt at enkelt kan være kanon flot, og det passer i hvert fald her. Hvor er det bare smukt og stiligt.

    SvarSlett
  2. Tusen takk Maryann :) Enkelt og delikat er ofte ikke så dumt, selv om jeg har lett for å både like og lasse på mye ;)

    SvarSlett
  3. Nydelig! Men skjønner ikke hva du har brukt matavfallspose til?

    SvarSlett
  4. Jeg bruker matavfallsposen som base for kortet mitt. Jeg bretter den i 2 eller 3, alt etter hvor stort jeg vil ha kortet mitt. Noen ganger kutter jeg bort en del, slik som her. Så grunner jeg med litt gesso, før jeg limer på papirpanelene slik man ville gjort på en vanlig kortbase :) Håper det var ei ok forklaring :D

    SvarSlett