torsdag 3. september 2015

Lykke i hjemmet


Hei Hei <3 






I dag er det blitt Torsdag og jeg blogger for kaBoks <3

Innlegget skulle egentlig bli postet i går, men siden jeg har vært syk med forkjølelse, vondt i hodet og feber, tenkte jeg at jeg skulle inspirere dere i dag istedenfor <3 


 Jeg har en super venninne som jeg er så heldig å bo sammen med. 



Hun kom hjem en kveld, mens jeg lå syk og svak på sofaen, og sa hun hadde ett scrappeprosjekt til meg.  Jeg som har vært i dvale noen dager, sperret øynene opp og ventet spennt på hva hun hadde med. Hun viste meg en tavle med hvit ramme som man kan skrive beskjeder på.



Det var som om noen slo på en bryter og ideene strømmet på.


Etter noen timer jobbing, så ble tavlen gjort om <3



På dette prosjektet har jeg valgt å bruke en dies fra kaBoks med ordet Lykke . Denne tavlen skal henge på kjøkkenet i vårt hjem, og derfor har jeg valgt ordet "Lykke".






Jeg har valgt flere ulike hvite blomster. Dette har jeg gjort fordi rammen er hvit.




Bladene er stanset ut med en dies og svertet med Distress Ink - Tattered Rose.



På motsatt side av blomsterne finner du en hvit sløyfe. Båndet har ett sikk sakk mønster og er festet til en hvit knapp. Oppå sløyfen er det en mindre hvit knapp.




Helt oppe i venstre hjørne har jeg to hvite knapper med sløyfe på baksiden.




Da har jeg vist dere den nye beskjedtavlen vår! <3 




Ønsker dere alle sammen en flott og kreativ Torsdag <3 






Klem fra DT Silje Kristin <3









 



1 kommentar:

  1. Hold da op hvor er den blevet flot. Så romantisk og smukt med det hvide og fine rosa sammen. Smukke blomster og sammen er det bare helt perfekt.

    SvarSlett