onsdag 23. september 2015

Velkomstkort til en ny borger.

Hei igjen alle kreative sjeler.. I dag har jeg igjen laget et veldig enkelt kort. Ingen overraskelse der ikke sant :-)
Overraskelsen må vel bli at jeg som alltid bruker magnolia babyen på slike kort, faktisk har utfordret meg selv til og ikke gjøre det.
Men med denne ord diesen var det ikke så vanskelig, for den er veldig dekorativ i seg selv.

kreativelena_56_2015

Jeg har brukt ord diesen Baby, og hjerte-konfetti diesen. Føttene er et stempelsett fra kaisercraft. Jeg har også limt fire diecut sammen så det gir litt mer dimensjon og liv til ordet baby.

kreativelena_56_2015_2

Og inni har jeg stemplet litt av en liten hånd i hjørnet. Da synes jeg et enkelt kort plutselig blir mye mer spennende.

Har du enkelte vaner når du er kreativ som er vanskelig og gå bort fra? Slik som jeg med min magnolia baby? Det hadde vært gøy og høre om de ialefall.
I mens håper jeg dere koser dere med hobbyen deres, vi sees ;-)

- Lena_J - 

1 kommentar:

  1. Også et rigtig sødt og enkelt kort her fra dig Lena. Rigtig fint med de små fodspor, som jo kan passe til både dreng og pige.

    SvarSlett