onsdag 20. april 2016

Den perfekte gaven

Hva er den perfekte gaven, gaven du absolutt ikke kan bomme med uansett? Det er vel kanskje to i en....omtanke og en KLEM :-)

Når jeg fikk dette stemplet nå så ble jeg så utrolig glad, og det var ikke en tvil i min sjel om at jeg bare måtte matche det opp med denne herlige lille critteren fra taylorede xpressions. Motivet er fargelagt med derwent artist pens, og det er en ny opplevelse for meg, men jeg tror jeg kommer til og like de veldig godt etterhvert ;-)

kaboks klem

Papiret på kortet er Weathered fra Simple Stories, knappen og paljettene er typiske ting jeg bare har helt i et glass og aldri kan huske hvor jeg har fra ;-)

Jeg har også laget en liten utfordring til meg selv, og for at jeg skal være sikker på at jeg utfører det, så tenker jeg at jeg deler det med dere ;-) Jeg ble usedvanlig fornøyd med dette kortet, jeg digger og bare klippe i papir og sette det sammen igjen uten noen særlig tanke, men har ofte for vane og tenke for mye, og bli veldig kritisk til meg selv. Slik mange oss er tror jeg, dessverre. Så siden jeg ble så utrolig fornøyd, så er utfordringen til meg selv: Kopier dette kortet, men stilen må være shabby chick ;-)

Har dere tro på meg ?

Inntil vi sees neste gang, kos dere masse med hobbyen, og gi en klem videre dere også :-)

Lena_J

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar