fredag 15. april 2016

Konfirmasjon med KaBoks

Det starter snart! Måske er det allerede startet! Det er tid til konfirmationer eller non-konfirmationer for alle de unge mennesker.

Til i dag har jeg lavet et kort i pige-stil. Mit udgangspunkt var hjørnestemplet "Hjørne, Blomst", som jeg har bygget baggrunden op med. Igen og igen har jeg stemplet med "Hjørne, Blomst" for at skabe mit baggrundsmønster.

PiasCreative_IMG_3138

Til min baggrund har jeg brugt 3 forskellige farver, som komplimenterer hinanden og skaber en ombré effekt.

Desværre er det svært at få den mørke raspberry sværtefarve til at se life-like ud på billederne.

PiasCreative_IMG_3141

Jeg er ikke god til traditionel stil, hvorfor jeg har mixet mine farver sammen med mørkegrå. Jeg kan nemlig rigtig godt lide at skabe kontraster på mine projekter. I mine øjne fremhæver det nogle detaljer mere på denne måde.

PiasCreative_IMG_3140

Til teksten på kortet har jeg brugt den nye die "Konfirmasjon".

For at få mit karton farve til teksten til at matche min stemplede baggrund perfekt, har jeg indfarvet hvidt karton med den mørkeste af sværterne. På denne måde kan man nemt og hurtigt selv lave farvet karton, som passer perfekt til sin stempling.

Skal du i gang med at lave konfirmationskort?

Kreative hilsner,

Pia :)

 

die-46SBN-2012-01-303_1

 

 

 

 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar