lørdag 24. september 2016

Når kreativiteten feiler....

I dag skal jeg på marked og stille ut mine papir kreasjoner. I den anledning så har jeg vært super kreativ med oppsett og hvordan jeg skal få til et pent bord på student budsjett. Jeg tror faktisk at jeg skal få det til, det gjenstår bare og se om det blir like flott i virkeligheten som det nå er i mitt hode ;-)

Nå når jeg skulle dele noe fra kaBoks med dere der ute, så ville jeg gjerne dele noe fra det sortimentet som utgår. I butikken er det en kategori som heter siste sjanse, og der får dere 15% rabatt på alle produktene. De to produktene jeg gjerne vil dele med dere er disse to her:

                              

Det er nå overskriften; Når kreativiteten feiler..... gjør seg gjeldene ;-) Om ikke alle vet hva YOLO står for, så er det; You Only Live Once. Og inspirasjonen der er hentet fra hverdagen min. For mange rundt meg er dessverre i samlivsbrudd, og jeg får helt vondt i hjerterota av og se hvordan de sliter seg igjennom sorgen. Livet er for kort,og det er mye fantastisk der ute om man bare velger og se det, og de unge menneskene jeg går på skole med er flinke til og se gledene, og de bruker "frasen" YOLO en god del. Når jeg da skulle ta bilde, så tenkte jeg at nei, nå må du slutte og være så kjedelig, prøv og fang lyset som fotografene sier. Så jeg så for meg at mørket skulle ligge i et hjørne også skulle det bli lysere og lysere mot teksten.Ja, som at sorgen ble til glede. Man kan vel kanskje i og for seg si at joda, det går fra mørkt til lyst, men det gjorde jo ikke akkurat kortet rettferdighet, og det er jo det som skal frem i dagen....Så fotodelen av meg var nok ikke så heldig.. *flirer* Så selv om kreativiteten her feilet litt, så får jeg håpe den kreative delen av meg som ordnet i stand til marked har gjort noe riktig ;-)



Men kortet i seg selv er veldig enkelt laget. Bakgrunnstemplet holdt jeg bare i hånden, gned litt sverte på det, og brukte en baby wipes til og sørge for at ingen kanter ble rette. Og det er så mange utrolig kreative og flotte ideer man kan sette ut i livet med disse stemplene, så jeg anbefaler deg virkelig og sikre deg disse før det blir tomt.

Som alltid, kos deg med hobbyen din!




2 kommentarer: