tirsdag 8. november 2016

Hilser pent på

Heisann alle sammen :-)


Mitt navn er Linda Hjemgård og jeg har fått lov til å reise rundt solen 41 ganger.
Det er nå over 12 år siden jeg fikk gleden av å ta i bazzil og mønsterark for første gang og det har blitt mye papirer siden den gang.

Det er to ting foruten papir jeg ikke kan leve uten, blomster og dies. Det må nesten være blomster og dies på alle kortene jeg lager. Men det hender det kommer noen uten også. Jeg tror ikke jeg har noe bestemt stil, men at det kan bli mye romantisk/shabby chic går ikke ann å putte under en stol.

Jeg er super glad for å fått muligheten til å bli med på dette herlige teamet, og det var lett å si ja da jeg fikk spørsmålet.

Jeg gleder meg til å se hvordan dere løser de flotte utfordringene fremover.

Her er to kort laget tidligere med KaBoks produkter.




Besøk gjerne bloggen min å se hva jeg lager




4 kommentarer:

  1. Gleder meg til å se hva du kommer til å lage og spre inspirasjon med. Moro å se "deg". Husker deg mest fra Grorudtreffet :-)

    SvarSlett
  2. Fantastiske kort, gleder meg vilt til og se mer fra deg fremover ;-)

    SvarSlett
  3. Så artig da, Linda. Har alltid likt kortene dine. 😊

    SvarSlett
  4. Rigtig hjertelig velkommen her mellem alle disse skønne tøser, som jo er en fryd at følge med alle deres smukke kreationer. Så jeg glæder mig da helt bestemt til at se, hvad du vil forkæle vore øjne med her fremover, for de her er bare super flotte og virkelig elegante kort. Utrolig smukt arbejde.

    SvarSlett