mandag 30. januar 2017

Ännu mera kärlek

Hej!

Idag är det min tur att inspirera lite igen.
Det gör jag med ett gratulationskort i vitt och guld där jag använt en härlig hjärta-die som kronan på verket.


Lyxigt guldglimrande kan väl aldrig vara fel till bröllop?
Hjärtat är delvis utstansat (det som sticker upp) och resten är embossat med dien och en embossingmatta.
 Jag hittade en tutorial på Pinterest som beskriver hur man gör.

Love-texten är en privat stämpel som jag stämplat med embossingdyna och embossat i vitt för att sedan "smoosha" över med en guldskimrande colormist.
Då fäster inte färgen på den vita embossade texten, så smart :)




Jag stansade ut hjärtat en extra gång i guldpapper och monterade den yttersta delen ovanpå det embossade hjärtat för att få en lite extra festlig känsla.

Det är den här härliga dien jag använt...

Hjärtadie



Ni kommer väl ihåg månadens utmaning som har just temat "Romantik"
Än har du en dag till på dig att tolka, skynda skynda!! :)
Du hittar den HÄR.

Tusen tack för att du kikade in här idag!
Kram Anna :)




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar