lørdag 28. mars 2015

Dekorert eske med 4 påske-egg

Jeg har dekorert denne esken med 4 påske-egg inni.

DSC_0187

Jeg har brukt denne herlige påske-diesen fra kaBoks.

DSC_0186

Jeg har festet et bånd under motivet og diesen, dette båndet holder esken lukket.

DSC_0198

Jeg har malt med litt gesso oppe på esken, har så pyntet med blomster og perler.

DSC_0192

Til sist har jeg hatt litt Star Dust over blomstene.



Ha en fin dag!
Randi

RANDI THORSEN
Jeg er en scrappeglad dame som bor i Mosjøen, byen midt i Norge. Jeg er gift og har en gutt på 13 år.
 
Jeg har alltid vært glad i å holde på med “papir-kunst”.
For noen år tilbake bestemte jeg meg for å bestille utstyr til kortlaging. Da denne pakken kom, visste jeg ikke helt hvordan alt skulle brukes, men prøvde meg frem. Så etter en stund meldte jeg meg på kurs, SCRAPPE-KURS. Så uerfaren som jeg var, så trodde jeg dette var kortlaging. Men, her ble jeg også hekta. Lagde flere album. Så dekorerte jeg en eske, en spikereske mannen min skulle kaste. Hekta igjen!
 
Nå varierer jeg med både kort, tags, scrapping og esker. Jeg lar meg inspirere av det meste. Farger, stemning, årstider og mer.  Jeg er veldig glad i å pynte litt ekstra med blomster, glitter og bling. Dette gjennspeiler seg i det meste av det jeg lager.
 
Jeg er utrolig glad i denne hobbyen. Kobler helt av og storkoser meg når jeg holder på.

Blog: Min Lille Blogg

 

4 kommentarer:

  1. Wow så flot en æske. Lækker påskegave.

    SvarSlett
  2. For en herlig boks. Det er jo ingenting som sier mer påske en dissa lilla eskene ;-) Og den diesen er jo bare så fantastisk herlig <3

    SvarSlett