onsdag 22. april 2015

Kodakøyeblikk

Jeg rett og slett forelsket meg i dette stemplet fra KaBoks. Så enkelt, og det passer til så utrolig mye rart.  Om det er kort, LO, eller kanskje en PL :-) Og nesten alt her i livet passer jo til et kodakøyeblikk, gjør det ikke?

 

kreativelena_29_2015

 

Kameraet stemplet jeg på akvarellpapir og fargela med distress i fargen black soot. Teksten er også stemplet på akvarellpapir med Versafine. Jeg liker veldig godt hvor "dype" stemplene er, for det gir meg en  "crisp" tekst selv om teksten er liten.

kreativelena_29_2015_3

Og selvfølgelig måtte jeg også stemple innsiden med dette fantastiske verset som følger med stempelsettet. Det er jo en sannhet man burde huske på oftere :-)

kreativelena_29_2015_2

 

Som alltid så håper jeg du koser deg med hobbyen din, vi sees :-)

- Lena_J - 

Du kan fortsatt være med på vårt lotteri her!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar