onsdag 29. april 2015

1000 Knus til Dig

Foråret er endelig kommet og farverne begynder at piple frem over alt i naturen. Netop foråret har inspireret mig til dette kort i dejlige farver.

Og det er dejligt at have nogle kort på hånden, som ikke er fødselsdagskort. Mere generelle kort såsom Knus og Kram er super gode at have klar. For nogle gange behøver der ikke være en speciel lejlighed til at give et kort - Nej, et uventet kort giver ofte den største glæde :-)

IMG_1762

Jeg har brugt "Knus" fra die sættet "Knus & Kram", samt "dig" fra die sættet "Ord (Dansk)". (Begge die sæt fås også på norsk).

Jeg har brugt hvidt karton til mine ord die-cuts, som jeg efterfølgende har farvet med Promarker Cool Grey 4. Jeg elsker den mulighed at kunne bruge mine Promarkers til at farve diverse die-cuts, hvis jeg ikke lige har en passende farve karton.

IMG_1764

Måske dagen byder på en smule kreativitet derhjemme efter arbejde eller en dejlig eftermiddag i haven. Lige meget hvad, så hav en fantastisk onsdag :-)

Pia

 

Du kan finne vårt fantastiske lotteri her!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar