fredag 1. mai 2015

Romantikk i Chabby Chic

Hei Hei Dere <3


I dag er det blitt 1. Mai, og jeg tror vi offisielt kan si at nå kommer våren og varmen endelig til nord også. Selv om det er en ganske så gråværsdag  ute nå, kvitrer småfuglene glade og fornøyde.


Jeg har kost meg med å lage det jeg skal vise dere i dag. Det er ett treskrin som jeg fant på Nille for litt siden, som jeg har gjort litt mer moderne med blomster og flere andre små detaljer som fire bronseføtter og en liten fugl ;-) Romantikk i Shabby Chic <3



Oppå skrinet har jeg brukt en die fra kaBoks med ordet Klem på. Jeg har brukt tapetrester til å stanse den ut. Det som er så flott med denne diesen er at det kommer med en skygge, da kan man enten leke seg med farger, eller så kan du velge nesten en helt lik farge som resten av skrinet er og bruke en sterk farge oppå. På den måten får du den lille ekstra pop-upeffekten.



Jeg har brukt flere ulike blomster i flere ulike farger for å få det rette fargevalget på skrinet <3 Sommerfuglene "danser" rundt "buketten".



På mitten av skrinet har jeg brukt ett utklipp av en glamorøs dame som passer inn <3 Jeg har omringet damen med hvite perler, blomster og bånd <3



Da har jeg vist dere mitt Romaniske skrin i Shabby Chic stil med ordet Klem på <3


Ønsker dere en flott 1. Mai feiring og en God Helg <3


Klem fra DT Silje Kristin



Du kan finne vårt fantastiske lotteri her!





















1 kommentar:

  1. Hvor er det bare blevet flot. og i virkelig lækre farver. Det ville også være perfekt til Mors Dag næste søndag også. Mon ikke enhver mor ville elske at få sådan et?

    SvarSlett