mandag 6. juli 2015

Bryllup - dekorert gavekort

SFj-14

Jeg fikk ett oppdrag om å dekorere en gavekorteske fra Tilbords. Den sorte boksen gir liksom ikke helt den romantiske følelsen. Jeg tenkte først at jeg skulle lage et nytt kort med plass til gavekortet inni, men siden boksen har verdi, stempel ol. så måtte den være med. SFj-3

SFj-4Jeg endte opp med å lage et magebelte, som enkelt kan dras av boksen. Denne ideen kan enkelt gjøres om til å passe andre gaveesker fra butikken. SFj-1Til pynt har jeg brukt to dies fra kaBoks, blonden "Pia" og perlene "Randi".  For å være sikker på at perlene ikke skulle rakne har jeg brukt litt washitape rundt "enden". Dette gav meg også en god overflate for å lime de fast.

SFj-2 Jeg håper du har fått litt inspirasjon fra dette prosjektet. Jeg er spesiellt fornøyd med perlene som henger ned fra sløyfa. Jeg synest de gir det lille ekstra til sløyfa, og jeg gleder meg til å bruke den samme teknikken på julekort, eller til å dekorere en spesiell gave.

 

1 kommentar:

  1. Hold op hvor er det blevet flot. En rigtig god idé, for ja de der købte gavekort er der godt ikke meget stil over, må man nok sige, så den idé her skal jeg helt sikkert også bruge en anden gang, når vi står med sådan et købekort.

    SvarSlett