mandag 21. september 2015

Klem

I dag har jeg laget et kort med masse klemmer ;) Kortet er laget  med både stempel og dies fra kaBoks sitt sortemang:


Kortet er laget på en avlang hvit papirpose, med punchet kant. Mønsterpapiret er av ukjent opprinnelse, men jeg likte de deilige blå/turkise tonene mot brun ramme. Jeg har stanset ut "Klem" med skygge i mønsterark med brun kartong som skygge.


Denne søte teksten heter "Den perfekte gaven", og er å få kjøpt som stempel hos kaBoks. Den er utrolig søt og passende til feks gode venner. Jeg har pyntet opp med osteklut, div blomster og halvperler. Bak teksten har jeg brukt den søste blonden kaldt "Jasmine".


Elin.

1 kommentar:

  1. Hvor er det et fint og lækkert kort her Elin. Lige mine farver og stil, så det er jo en fornøjelse at se dit smukke arbejde her igen.

    SvarSlett