fredag 4. september 2015

Stemplet gavepose

Hejsa alle sammen,

For et par uger siden fik jeg en gave af min svigermor. Gaven var super dejlig, men det var nu også kraft kartonet, som den var pakket ind i. Det skulle absolut ikke smides ud, nej da! For jeg fik straks lyst til at lave en gavepose ud af kartonet. Ved at bruge WRMK's Gift Bag Punch Board har jeg lavet denne gavepose. Er det ikke dejligt, når man kan genbruge ting :-)

PiasCreative_IMG_2612

Kraft er et fantastisk materiale, men kan synes en smule kedeligt. Jeg har derfor pyntet kraft kartonet ved at stemple det med "Grein" stemplet i både hvid og mint farvet pigment ink. De lyse farver står som en flot kontrast til kraft kartonet.

Jeg sørgede for at stemple kartonet inden, at jeg limede gaveposen sammen. Denne gavepose er ikke en af standard størrelserne, som man kan lave med Gift Bag Punch Board'et. Jeg har lavet denne pose meget større, da den er længere. Siderne er dog standard størrelsen med Punch Board'et.

PiasCreative_IMG_2615

Jeg har die-cuttet et tag i både mint farvet karton og i vellum. Det mint farvede karton har jeg stemplet med "Grein" stemplet i hvid pigment ink for at skabe sammenhæng til posen.

På vellum tag'et har jeg brugt den lækre "Tillykke (dansk)" die. Her har jeg brugt en rest af kraft kartonet som baggrund til ordet.

Til slut et close-up af det stemplede kraft karton.

PiasCreative_IMG_2616

Gemmer du også på rester af gave indpakning?

Pia :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar