onsdag 9. mars 2016

Du er helt fantastisk

I min spede start som scrapper lagde jeg mitt eget stempel hvor det stod; Du er helt fantastisk. For jeg trengte et stempel som jeg kunne bruke ofte for og vise mine venner at jeg verdsetter de. Og nå noen få år senere så er faktisk det og sette pris på venner like viktig, selv om jeg ikke alltid lengre er flink til og sende de kort.. Skamme seg ;-) Men når jeg nå fikk den diesen som sier fantastisk, så tror jeg det vanker noen kort igjen, for den var jo bare helt fantastisk flott, og jeg kjenner kreativiteten krever flere kort med denne altså ;-)

kreativelena_13_2016

Jeg har laget et helt enkelt kort med diesen, printet ut litt tekst på pc, og limt det på en pakkelapp. Ord-diesen er limt sammen i tre lag, og festet helt whimsical over pakkelappen og banneren. Tråden under er helt ordinær sytråd, litt bling og wink of stella, også var kortet ferdig.






kreativelena_13_2016_02
                     

 

Da håper jeg at jeg har klart og inspirere noen av dere, men det aller viktigste er at vi alle koser oss med hobbyen vår, og husk; DU er helt fantastisk ;-)

Lena_J

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar