mandag 21. mars 2016

Verdens beste venn

image

Nå er en del nyheter fra kaBoks ute i butikkene, og blant nyhetene kan du finne disse to die-settene, som inneholder ord i samme størrelse og font. Dette gjør at de kan kombineres, og gir et hav av muligheter. Det er bare fantasien som setter begrensninger. I tillegg er det flere die-sett i nettbutikken som også kan kombineres med disse, og gi enda flere muligheter.


Her skal jeg vise dere noen av kominasjonsmulighetene med disse to settene:


imageimage


Verdens beste - vennskap/venner


På forsiden har jeg brukt diesene på kanskje den mest åpenbare måten, det var i alle fall det aller første som falt meg inn da jeg fikk disse to settene: verdens beste venn.


image

image

På innsiden har jeg testet ut to andre muligheter, nemlig: bestevenner og vennskap.


image

Som sagt er det et hav av muligheter, og sikkert flere enn jeg kan komme på, men her er i alle fall noen flere ideer:


Venn
Venner
Verdens beste
Verdens beste venner
Verdens beste vennskap
Bestevenn
Skaper
Beste vennskap
Er verdens beste


OG hvis man legger til noen av disse diesene, blir dette havet bare uendelig stort :-)


søster brordie-42


små orddie-38


mmma:pappa

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar