mandag 5. desember 2016

En layout och ett kort med snökristaller

Hej!

Idag bjuder jag på två alster jag skapat med dom härliga diesen med snöflingor/snökristaller som du hittar HÄR i shoppen.

Först ut är mitt kort där jag verkligen öst på med en massa snöflingor!


Ja som ni ser själva, många snöflingor var det här!!
Jag dekorerade med barnen på snökälken som jag först stämplat med den HÄR stämpeln och värme embossat i silver och sedan stansat ut med den HÄR dien.
En textstämpel ur mina egna gömmor men den HÄR stämpeln  hade varit jättesnygg också.


Snöflingorna limmade jag försiktigt på från baksidan på ramen och byggde mig försiktigt in mot mitten. Lite pilligt men det var det värt tycker jag :)

Nästa alster ut är min layout där jag också strösslat ut lite snöflingor här och var...


Ett foto från en härlig promenad där jag fick påminna mig att bara njuta av dom här små ljuvliga vardagsstunderna som vi har en tendens att bara ta för givna, eller är det bara jag som känner så?
Jag tänkte att det fick bli en layout för att påminna mig om det vackra vi har omkring oss.

Som ni ser har jag använt både snöflingorna och hålen/negativen efter snöflingorna här.
Jag gillar när man kan använda även det så kallade skräpet eller det som annars blir över liksom.







Hoppas du gillar det och fick lite extra inspiration till vår härliga utmaning för december nu där temat är just "snökristaller"
Ett jättefint pris står på spel som alltid, jag lovar :)

Här är diesen och stämplarna från kaboks som jag använt.
Länkar direkt till dom finner du i fet stil :)

Länk till snöflingor

Länk till die kälke


Länk till stämpel kälke

Tusen tack för att du kikade in här idag!
Vi ses snart igen!
Kram Anna :)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar