mandag 19. desember 2016

En sista dos av julkort

Hej!

Idag bjuder jag på en sista och extra stor dos av julkort här för det här året.
Det är kanske för sent att skicka julkort med posten nu men om du vill ha några julkort att ta med på alla härliga julkalas framöver så kanske du behöver lite mer inspiration.

Som vanligt har jag skapat med Siris härliga dies och stämplar som du kan köpa här i butiken hos Kaboks.

Först ut är ett Shaker Card med den härliga Pingvinstämpel som motiv och snöflingor utstansade med den minsta av dom härliga diesen av snöflingor.


Jag har färglagt julgranskulan i enkelt julrött och texten är en stickers ur mina egna gömmor.



Här kommer två olika men ändå liknande kort i enkelt och stilrent svartvitt.
Jag har använt två olika små dies för att pyssla ihop dom här supersöta hjärtana.



Jag stämplade texten med den här fina God Jul stämpel.





Här har jag stämplat med en egen stämpel men den HÄR stämpeln eller den HÄR fina dien i butiken skulle vara supersnygg också, måste nog absolut inhandla dom båda tror jag bestämt :)
Tänk om tomten kunde komma med dom på Julafton....




Hoppas jag kunnat inspirera dig lite nu!
Unna dig en liten eller STOOOR runda i butiken nu och gör nära och kära uppmärksamma på din önskelista :)

Tips på material från butiken.

Stämpel Pingvin
dies snöflingor


Stämpel God Jul
Die God Jul


Dies häst och hjärtan
Stämpel God Jul

Tusen tack för att du kikade in här idag!

Kram Anna :)





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar