lørdag 8. juli 2017

Vinner og favoritter av utfordring #14 - Vi feirer sommeren

Hei alle sammen :-)

Vi i design teamet vil gjerne takke alle sammen som ble med og feiret sommeren sammen med oss. 39 bidrag er levert inn via inlinkz, og 3 bidrag per mail. Så hele 42 bidrag nå i sommervarmen. Og det synes vi er helt fantastisk :-)



Stemplet en heldig vinner får i postkassen er dette her:  
Og vinneren velger selvfølgelig selv hvilket språk hun vil ha det på.



For å gjøre dette på en rettferdig måte har vi brukt litt hjelp av Mr. Random.


Og nummer 16 er..........


Guri med dette herlige kortet her:



 Gratulerer så mye Guri, ta kontakt med oss i en melding på facebook siden vår, innen en uke, så vi kan sende premien til deg. Ta gjerne med deg vinnerknappen vår :-)

 



Så over til design teamet sine favoritter. Vi har delt teamet vårt i to, og til denne utfordringen er det Lena, Gitte og Berit som skal velge sin favoritt.


Live

Lena sin begrunnelse: Når jeg ser det rutete papiret som er brukt på denne esken så dras jeg rett tilbake til fortiden, hvor vi pleide og ha piknik mens vi ventet på at pappa skulle bli ferdig med å løpe i skogen. Så jeg ser nesten for meg at det er en herlig minikake inne i esken, og det gir meg en fantastisk sommerfølelse.






ToneK

Berit sin begrunnelse: Lækkert kort med mange flotte og smart detaljer....








Jeanette Frydenberg

Gitte sin begrunnelse:Oser af sommer og ferie, super flot bygget op og farverne er så fint afstemt







Gratulerer til alle sammen.

Vår neste utfordring er allerede godt i gang, denne gangen er temaet lift en DT og vi håper vi ser deg der :-) Denne utfordringen går også over to måneder siden mange av oss har litt sommerferie  ;-) 

Klem fra 
kaBoks Jentene
<a href="https://www.bloglovin.com/blog/18202253/?claim=e2b4uqbqqus">Follow my blog with Bloglovin</a>

3 kommentarer:

  1. Congrats to the winners and favourites. Hugz

    SvarSlett
  2. Så utrolig gøy å bli en favoritt setter jeg veldig stor pris på! :)
    Gleder meg til å begynne på neste utfordring over sommeren! :)

    SvarSlett