tirsdag 10. oktober 2017

O jul med din glede!

Hei! Graciela her, jeg er så heldig at jeg fortsetter å leke meg fram med de nye dies.
Denne gangen ble resultatet et CAS kort med acetat.  




På innsiden har jeg limt både god jul dies, nissen og rammen på samme plass som i framside, for at det skal se fint fra innsiden også og ikke vise limen. Her er det en liten video så du kan se hele kortet.



en nærmere titt av den nye "god jul" dies, med skyggen....den er bare nydelig!! 

Sees Graciela 

Materiell liste









Takk for titt og gleder meg til å se hva dere lager. Husk å tagge oss med #kaboks hvis du deler kort på Instagram laget med Kaboks produkter, vi ser fram til å se hva dere lager! 











3 kommentarer:

  1. Så koselig kort. Kjempefint med transparent ark

    SvarSlett
  2. Very fun and cool card. Love the acetate and that little santa. Hugz

    SvarSlett