lørdag 22. oktober 2016

Da begynner jula....

Herregud tiden flyr. Skolen tar mye av tiden min om dagen, og mye skjer ellers også. Synes liksom ikke det er så lenge siden vi feiret jul jeg ;-) Men av erfaring så vet jeg at det lønner seg og være tidlig ute med julekortene, og i år skal jeg være med på mitt første julemarked også, så da lønner det seg iallefall og sette igang produksjonen. Har du satt igang produksjonen?

Jeg var så heldig og få sirklene i min pakke denne gangen, og de er akkurat like fantastiske som firkantene. Det er som og få 3 die sett i en og samme pakke. For man kan lage sømmer på utvendige sirkler, og innvendige sirkler + at man kan lage dobble rammer med de. Og Siri har jo laget en herlig bloggpost tidligere som viser det frem, du kan lese den her.

Jeg valgte og lage utvendig søm denne gangen og stemple på innsiden av de.


Jeg har brukt flere stempelsett som jeg lister opp under her, og alt er embosset med super fine detail fra ranger. Isborden er jo også helt fantastisk, og jeg har lagt litt falsk snø både på den og i sirklene mine. Snøen på på kortet er laget med en stensil fra SSS og modelling paste. Rammen med søm rundt selve kortet er fra firkantsettett med sømmer, og jeg elsker at jeg har den ene løse så jeg ikke trenger og være bundet til en fast størrelse :-)


Et annerledes og herlig morsomt kort og leke med synes jeg :-) Så håper jeg at jeg har klart og inspirere deg til og sette deg ned og leke litt med vinter/julekort du også.
Kanskje du til og med vil dele gleden med oss og delta i vår utfordring som fortsatt varer en uke til, for tema er jo vinter :-)





     

      




Som alltid, kos deg med hobbyen din, vi sees igjen :-)








Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar