torsdag 20. oktober 2016

Æske til Slik (Video)

Hej

Æske til en slikpose

Da filmen med chokoladekortet jo blev så populær tænker jeg at, jeg må lave noget til dem som ikke lige spiser chokolade. Så det blev til denne lille æske til slik eller en pose peanuts, eller anden snak...
Målene er som følger, alle i tommer:
1 stk karton 7" x 10 3/4"
falses  på den lange led i 3/4 - 5 - 5 3/4 - 10
på den korte led på 3/4 - 6 1/4

Der skal bruges 2 stykker mønsterkarton i 5 1/4 x 4 "
Desuden hvidt karton, sølv og glimmer til pynt


Jeg har brug følgende til de 2 forskellige kasser:
Kaboks:
Stempelsæt "En Julehilsen"


Papir fra CraftAndMe, Prima Doily, TH Tattered Floral.

4 kommentarer:

  1. Hej Berit
    Tak for hyggelige film :-) jeg elsker at se dine film:-)
    Hvor er den flot din æske , den må jeg da prøve at lave , det er søde stempler du bruger og den is tap ....jeg har blomsten , men mangler istap så det må jeg lige få fat i :-) ..... Michella :-)

    SvarSlett
  2. Tack för en bra och lättförståelig tutorial till din fina godis-ask! En sådan måste jag bara prova på att göra! Kram Rose-Marie

    SvarSlett
  3. Super god ide, tak for den ide og super god video

    SvarSlett
  4. Kjempefin video og flott eske, da var det bare å hive seg rundt og få laget denne.
    Skikkelig fin:)

    SvarSlett