mandag 10. oktober 2016

En enkel julhälsning



Hej!

Idag är jag , Anna, tillbaka med lite härlig föraning av julen.
Jag har lekt med en av kaboks snygga dies och en jättefin stämpel, också den från kaboks naturligtvis.

Jag gillar att skapa i en ganska ren och sparsmakad stil även om jag blir grön av avund då jag ser mina kollegor med lätthet skapa dom mest underbara alster med en massa härliga blommor och vackra band.
Nu vill dessa blommor sällan samarbeta med mig så jag har funnit min plats mer i CAS och liknande :)

Såhär kan det bli då...


Jag har stämplat "God Jul" stämpeln flera gånger på frihand i en mild grå ton på min kortpanel. Sedan monterade jag min utstansade röda fina häst på en utstansad "fylld" vit häst  och fäste dom sedan på kortet med 3d-tejp.


En enkel raksöm med symaskinen och en röd knapp fick bli min enkla dekoration.



Jag gillar verkligen den här hästen med dom vackra snöflingorna inuti och jag har några fler ide'er på gång som jag vill testa med den här nu innan jul :)
Vi får väl se vad som dyker upp här framöver.


Glöm heller inte bort att göra ett alster till månadens utmaning som du hittar HÄR!!
Ser framemot att se det fina du skapar.


Tusen tack för idag kära du!
Kram Anna :)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar