mandag 24. oktober 2016

Mer Vinter & Snö

Hej!

Jag fortsätter på temat Vinter & Snö lika som sist vi sågs.

Idag har jag använt dels dien med just texten "Vinter & Snö" och den fina istappsdien.
Båda användbara på många sätt.
Jag såg att Rose-Marie använde istapparna på ett halloweenkort här om veckan :)
Bara fantasin sätter som gränser...

Det blev två olika kort som kommer här.


Här har jag använt båda diesen som ni ser.
Jag snedställde istapparna lite för en lite kul effekt.



Här får texten spela huvudrollen själv. 
Stansade ut i lite grövre glittrigt papper och det går hur bra som helst med alla snirklar på bokstäverna.


Du hittar istapparna HÄR i butiken och Vinter& Snö hittar du HÄR.







Dessutom har du ju chansen att faktiskt VINNA istapparna då du deltar i vår utmaning för oktobermånad och än har du några dagar på dig så häng med du också.

Ser med spänning framemot just ditt bidrag!

Tusen tack för att du tittade in här idag vi ses snart igen!
Kram Anna :)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar