søndag 7. februar 2016

GRATULERER til en EKTE MANN

Hei Dere :-)


I dag titter jeg innom med ett prosjekt laget for kaBoks :-) 


Dette er ett bursdagskort laget for en EKTE MANN.


Detaljene er Rusten Spiker og skruer og Stemplet jeg har brukt er ett GRATULERER stempel fra kaBoks.





Kortet mitt er laget med mønsterark fra StudioLigth og bygget opp med 3D Puter. Alle kantene er svertet med Distress Ink, Ground Espresso og Black Soot.



Jeg har også brukt andre farger fra Distress som:


Chipped Sapphire, Pine Needles og Aged Mahogany.



I tillegg har jeg valgt å bruke Wink of Stella, der har jeg brukt disse fargene. 


Brush: Brun, Rød, Lilla, Sort og Blå.


Metallic: Grønn, Mørke Grønn, Rød, Lilla og Blå




 



På den ene siden av kortet har jeg en veldig markert sprekk i siden. Inni denne har jeg store sorte skruer og skruer i kobber. I tillegg har jeg stålstrenger i sølv.



På andre siden er det mindre sprekker og også her har jeg valgt å bruke diversse skruer. 




Stemplet jeg har brukt er ett der det står GRATULERER på. Dette stemplet har jeg valgt å embosse og har derfor brukt sort pulver, for å få det litt røffere.






Sånn da har Dere sett mitt litt røffe kort, laget til en EKTE MANN med spiker og skruer.


Klem fra DT Silje Kristin


 




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar