fredag 26. februar 2016

Konfirmasjon

Hei alle sammen. Da var det endelig fredag igjen, og min tur til å inspirere.


Det er virkelig fullt opp med Konfirmasjonsforberedelser her om dagen og bestillingene hagler inn. Og denne gangen er det igjen et jentekort jeg har å vise frem.


konfirmantrosa3


Sarte, duse rosa farger er jo midt i blinken til dette.


konfirmantrosa1


Og så gir det absolutt vår følelse med disse deilige fargene.


konfirmantrosa


Og roser er jo den nydeligste blomsten.


konfirmantrosa2


Denne gangen lagde jeg omvendt skygge på teksten, så skyggen er hvit og teksten er mørk. Synes det ble en kjempe stilig effekt.


Diesen jeg har brukt finner du her.


KBKS-DIE-07


Så da vil jeg bare ønske dere alle en riktig så god helg, og håper du får tid til å kose deg med hobbyen din. Selv er jeg på treff hele helgen. ;-)


Klem DT Line

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar