mandag 22. februar 2016

Vinter shaker-kort

image

Jeg hadde pakket bort julearkene og jule-/vinterdiesene, men da jeg plutselig fikk lyst til å lage inspirasjonsbidrag til den pågående utfordringen VINTER OG SNØ, var det jo bare å finne fram de tingene igjen :-)


image


Her har jeg brukt Vinter og snø-diesen som også er premien en kan vinne i utfordringen, det fine arket Julestemning Lilla 02, mine favoritt-snøfnugg  og Kjelketur. Alle disse produktene og en haug med andre lekkerbiskener finnes i nettbutikken. Det som også er så fint er at mange av tekstdiesene kommer både på norsk, svensk og dansk :-)


image


Alle diekuttene har fått et strøk av glitter for litt ekstra frost-følelse, men det er ikke så lett å få det godt nok fram på bildene.


image

Her er bilder av kaBoksproduktene jeg har brukt. Linker finnes i teksten over.


KBKS-DIE-19KBKS-DIE-23


Vinter og snøJulestemning lilla


Da håper jeg dere ble inspirert til å lage noe vinterlig og til å bli med på vår aller første utfordring.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar