onsdag 24. februar 2016

Gratulerer

Jeg rett og slett digger dette gratulerer stemplet som jeg har brukt i dag. Et og samme stempel gir jo utrolig stor variasjon. Denne gangen har jeg brukt svart som outline farge, og blått inni, slik at det passer til både fargeleggingen min og papiret jeg har brukt. Og ved og bare skrive gratulerer begrenser man seg heller ikke til bursdag. Stempelet heter rett og slett Gratulerer!,med fyll.

kreativelena_08_2016

Motivet er et digitalt stempel fra bugaboo stamp, og jeg har fargelagt det med distress. Bakken under den herlige lille musen har jeg stemplet med stempelet som heter riper. I det jeg begynte og stemple tenkte jeg at fy søren om dette ikke funker så må jeg fargelegge alt på nytt. For jeg lærer aldri, så det og prøve på et testpapir først skjer jo ikke. Men så var jeg super heldig da, for det ble til og med bedre en jeg hadde tenkt meg :-)

Papiret jeg har brukt heter: Friends of Fortune friends sweet friends. Så kanskje det var derfor jeg var så heldig med riper stemplet.. *ler*

Som alltid så håper jeg du koser deg med hobbyen din, og at jeg har klart og inspirere deg litt i dag.

Lena_J

 

  

1 kommentar:

  1. Wauw, dette kort er kanon fedt!! Digger din stil, Lena ;)

    SvarSlett