lørdag 6. februar 2016

Utfordring #01 - Vinter og snø

Hei, så hyggelig og se akkurat DEG her inne.

Nå braker det løs med KaBoks sin aller første utfordring, og vi i teamet er nok like spente som dere der ute. Vi vil bestrebe oss på og inspirere dere så godt vi kan, og vi vil alltid bruke det produktet som blir sponset i våre kreasjoner.

Denne månedens utfordring lyder som følgende:

#01 – Vinter og snø

Og premien er jo da selvfølgelig denne flotte diesen her:-)
Den finnes også som vinter & sne, og du får selvfølgelig velge hvilken variant du vil ha.




Vi har også med oss et par virkelig flotte gjestedesignere  vi vil presentere for dere.

Gjestedesigner Linda

Jeg heter Linda Heskestad og bor i Grimstad. Jeg har holdt på med papirhobby i ca 9 år. Til å begynne med lagde jeg bare kort, men nå lager jeg mye forskjellig. Kort, album, Lo'er, PL sider, esker og egentlig det meste som faller meg inn. Jeg er heldig og har et eget rom til hobbyen min. Der koser jeg meg veldig og det var veldig gøy å laget dette kortet til KaBoks.



IMG_3393




Gjestedesigner - Elisabeth

Jeg heter Elisabeth Tveit er 35 år og kommer fra Bergen, men bor nå på Skedsmo.
Jeg elsker denne hobbyen og er langt fra utlært. Jeg lager stor sett kort, men noen andre litt større prosjekter kommer inn i mellom.
Jeg har ingen spesiell stil, og hvordan prosjektet mitt blir kommer mye an på sinnsstemningen min.  Jeg prøver å utfordre meg selv.

For meg er denne hobbyen der jeg stenger ute travle dager og bare sitter i en boble full av kreativitet når jeg scrapper. Det er ikke noe annet som er like avslappende som det.
Det er kreativiteten som bestemmer hvordan det blir. Om jeg har en plan over prosjektet blir det alltid mye bedre enn hva jeg hadde tenkt, da jeg ombestemmer meg underveis.

Det var veldig gøy å få være gjestedesigner på KaBoks sin første utfordring, jeg ble veldig glad for det=).
Jeg lekte meg virkelig med denne lekre diesen.  Og den er kan jo brukes på både julekort og vinter kort.

12666454_10156508041490500_701664572_n




12659864_10156508041410500_2093184658_n



Også har jo selvfølgelig et par fra designteamet lekt seg med denne diesen:

Pia

Pia



Kristina

Kristina



Line

12593482_10153687222287107_2125794405723576374_o



Reglene til utfordringen vår finner du HER.
Og husk og skrive GD foran navnet ditt i inlinkz om du kunne tenke deg og være gjestedesigner hos oss. Og du kan legge inn linken din i inlinkzen under her frem til den 28.februar kl.  23.55




2 kommentarer:

  1. Så kjekt med en ny utfordringblogg, dette blir kjekt:)

    SvarSlett
  2. Så herligt med en udfordring her. Prøvede lige at kikke lidt rundt omkring det, men kan ikke helt finde ud af, om udfordringen bare gælder hele måneden eller hvornår der er deadline? Og er det fuldstændig lige meget hvad man laver bare det handler om vinter og sne, eller skal det være et kort?

    SvarSlett