fredag 12. februar 2016

Til Konfirmanten

Da var det min tur til å vise frem et kort igjen.


Konfirmasjonstiden nærmer seg jo med stormskritt, så derfor har jeg valgt å vise et kort jeg har laget til en Konfirmant.


konfirmant2


Og jeg har en sønn som er konfirmant selv i år, så derfor laget jeg et jentekort nå. For tiden fremover vil bli veldig preget av blått.


konfirmant


Synes disse fargene passet så godt.


konfirmant1


Og den nydelige Konfirmant diesen.


Her er produktene jeg har brukt, og de finner du her:


SBN-2013-P01           SBN-2013-P06          KBKS-DIE-07


Så da håper jeg DU ble litt inspirert til å lage noe til en Konfirmant.


Ønsker deg en nydelig og kreativ dag og helg videre.


Klem DT Line.

2 kommentarer:

  1. Et utrolig smukt og stilfuldt kort Line. Super smukt arbejde som altid.

    SvarSlett
  2. Tusen takk, Maryann. <3

    SvarSlett