mandag 8. februar 2016

Til brudeparet

Da er det mandag igjen og det er min tur til å vise dere et av mine prosjekter.

I fjor sommer fikk jeg en forespørsel om å lage tre bryllupsbokser. Men når bestiller sier at det ikke haster, at jeg bare kan ta det litt etterhvert, er det vanskelig å komme igang. Jeg jobber nok mest effektivt under press :-) Nå er i alle fall den første klar.


image


image


På toppen har jeg brukt "Til Brudeparet"-diesen og har stanset den ut i mosegummi, slik at den ble tykkere. Det finnes også skygge til denne diesen, men jeg valgte ikke å bruke den i dette tilfellet.


image


Langs alle sidene på lokket har jeg brukt "Kjælighet"-diesen. Den kutter ikke den nederste kanten, så den kan fint brukes som kantdies, i tillegg til at du kan kutte og bruke bare ordet.


image


På innsiden har jeg igjen brukt mosegummi til å kutte ut "Intarsia-hjertet".


image


På toppen av kaka har jeg plasset Siluett dama og Siluett mannen inni et hjerte. Disse siluettene finnes i to forskjellige størrelser. Dette er de små variantene.


image


Jeg har laget et tutorial på eksplosjonsboks med firkantet kake som du kan finne i bloggen min.


På denne boksen har jeg brukt følgende kaBoks-produkter:


image
Til brudeparet


image
Kjærlighet


image
Intarsia hjerte


image
Siluette Dame, liten


SBN-2012-01-304_1
Siluette Mann, liten

2 kommentarer:

  1. WOUW hvor er det bare blevet en flot og lækker æske her, den skal helt sikkert nok blive taget vel imod, er jeg sikker på. Utrolig smukt sat sammen af mange fine og lækre dies og stempler, som bare passer helt perfekt sammen til dette formål her.

    SvarSlett
  2. Tusen hjertelig takk for så fin tilbakemelding, Maryann.

    SvarSlett