onsdag 4. mai 2016

Copycat og trollunge

Ja forrige gang lovet jeg og utfordre meg selv, og jeg skulle da kopiere mitt eget kort, men i en annen stil. Kortet fra forrige gang kan dere se HER. Jeg tror det er sunt og utfordre seg selv innimellom, men jeg lærer aldri virker det som *flirer*

Jeg begynte med og finne frem papir, dies og blomster. Jeg gledet meg som en unge, og så for meg det lekreste kortet ever. Jeg skrapte kanter og sydde sømmer, og satt fornøyd i en virvel av papir støv. Jeg fant frem mine Artist blyanter og fargela motiv direkte på mønsterpapiret, enda en ny ting jeg ikke hadde prøvd før. Så var det bare og montere.... og pynte!

Tror du det ligner kortet fra forrige gang?

kreativelena_22_2016 kreativelena_22_2016_2

Vel...jeg ser jo at jeg har brukt det som mal, men om jeg lyktes så godt i shabby stilen er en annen sak ;-) Hver gang jeg skal prøve noe annet går jeg direkte på shabby, jeg lærer aldri. Men jeg synes den er så fantastisk hos dere andre, så jeg gir meg jo ikke. Men burde kanskje utfordre meg selv til andre stiler også.

Utfordrer du deg selv?

Produktene jeg har brukt denne gangen ble jo en del. Det mørke arket er fra Kaiser kraft. De to andre fra en nedlagt produsent. Blomstene er fra bruktkjøp. Bladene er en utgått die fra Prima. Stemplet er fra The Greeting Farm, og trollunge er fra oss :-)



 

Som alltid håper jeg dere koser dere med hobbyen, også sees vi senere :-)

Lena_J

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar