mandag 16. mai 2016

Til verdens beste pappa

final


I dag er det 2. pinsedag og fridag for mange og mange gleder seg til 17.mai i morgen. I dag er det min tur til å inspirere dere.


Med en gang jeg fikk diesene "Verdens beste" visste jeg at den måtte jeg bruke da jeg skulle lage bursdagskort til min pappa som fylte år i april. Han er i mine øyne verdens beste pappa :-)


final


Som alltid når jeg lager herrekort, er dette laget litt røft. Bildet er det faktisk min onkel (pappas bror) som har tatt. Både min onkel og pappa har en stor lidenskap for fotografering, og dette syntes jeg gjorde kortet enda mer personlig.


final


På innsiden har jeg embosset teksten "Du er ankeret mitt", for det er han faktisk. Han er den jeg kan snakke med alt om, og han er en enorm støtte for meg.


final


Her er  linker til produktene jeg har brukt på dette kortet:







Da gjenstår det bare for meg å ønske dere alle til lykke med nasjonaldagen i morgen, og en fantastisk uke.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar