onsdag 18. mai 2016

Shabby bryllup..

I mitt forrige innlegg lovte jeg vel egentlig at neste gang jeg skulle utfordre meg selv så måtte jeg slutte med Shabby, da det er en stil jeg virkelig ikke mestrer. Men da kan man se hvor annerledes man selv tenker kontra noen andre. For noen ble så inspirert av min shabby stil at de bestille et bryllupskort.. Og siden jeg faktisk følte jeg fikk det til denne gangen, så har jeg lyst til og dele det med dere :-)

kreativelena_25_2016

Arkene er fra Pion, Bryllup fra KaBoks, hjørnedies og hjerte fra sizzix, og doily fra Marianne. Tror alle blomstene er fra WOC.

kreativelena_24_2016_2

Rufset innsiden litt også og stemplet Til brudeparet inni.

Produktene jeg har brukt finner du ved og trykke på bilde av produktene under her ;-)





 

Jeg klarte meg bedre denne gangen synes dere ikke ;-) Uansett så ønsker jeg dere masse kreativitet og lykke fremover, vi sees snart :-)

 - Lena_J - 

 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar