mandag 9. mai 2016

Vennskap

God mandag alle sammen.


Vi er kommet til andre uken i mai, og det er nydelig vær om dagen. Og denne mandagen er det jeg som får lov til å dele litt inspirasjon med dere.


vennskap2


Vi har jo fått så mange lekre nye dies å leke oss med.


vennskap


Og med den diesen jeg har laget bakgrunnen med, og pionarkene, så trengte jeg ikke mer enn et enkelt ord som sier veldig mye.


vennskap3


Og igjen har jeg brukt hvit tekst i bunnen for å få en fin skygge.


Diesen jeg har brukt finner dere her.


image


Så da håper jeg du tar deg tid til å være litt kreativ og kanskje lage et kort til en god venn, i en ellers så travel hverdag.


Klem fra DT Line

1 kommentar:

  1. Et super lækkert kort Line, som bare siger alt, og viser, at det ikke altid behøver at være så udfordrende at lave et smukt kort.

    SvarSlett