onsdag 11. mai 2016

Min dag!

kaboks11e.3


Ja idag är det min dag att blogga .....ja och så är det min födelsedag med. Yeeeey!! (fast jag börjar bli så gammal att jag vill inte fylla mer nu) ;)


kaboks11e.5


Jag gjorde en lite annan ihopsättning av hjärtat ,då det inte skulle vara ett julkort utan ett sommarkort. Det är ju det roliga med alla dies....man kan göra lite som man känner.


die-55


kaboks11e.4


Till hästen tog jag denna textstämpel och stämplade i olika färger.


SBN-2013-01-715_1


kaboks11e.2


kaboks11e


Ett sommarkort som ännu inte är bestämt till vad/el vem det ska till....så ibland är det bra att lämna lite plats så man kan fylla på med typ ett namn el så.


Hoppas ni har det lika varmt som vi har det i Östersund....men jag såg dom varnade för snö igen här uppe. Hujedamej!


Kram från Maritha dt

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar