søndag 17. januar 2016

Bursdags Elefanter

Hei Hei Alle Sammen <3

Nå er det min tur, Silje Kristin til å inspirere dere med ett prosjekt som jeg har laget med kaBoks produkter. Jeg har laget to Bursdagskort med Elefanter og ett stempel fra kaBoks, med teksten Gratulerer med Dagen på.



Jeg har laget ett kort til ei Jente og ett kort til en Gutt. Begge kortene er laget på samme måte, bare i to ulike farge nyanser.





Samtidig som at kortene er i fem lag er de laget i en enkel CAS stil med tanke på detaljene jeg har brukt.

Mellom vært av lagene har jeg brukt 3D puter, for å bygge kortene opp i rett høyde.





Stemplet jeg har brukt er fra kaBoks, ett herlig stempel man kan bruke i flere anledninger, ikke bare bursdagskort til barn <3



Elefantene jeg har brukt, er fra en lekker punch <3



Ønsker Dere alle sammen en kreativ søndag <3

Klem fra DT Silje Kristin

1 kommentar:

  1. Så søte elefanter, og flotte kort. En flott oppbygging på et enkelt kort, med så mange lag ;-)

    SvarSlett